Mysig söndag trots att jag är gräsänka!

Erik åkte till Polen i dag på morgonen för att spela golf i några dagar. Trots detta så har jag haft en skön söndag än så länge.
På morgonen så blev det en promeand på nästan en timma, när jag var hemma så ringer mamma och undrar om jag vill hjälpa till och bära ut de sista sakerna ur gammelfarmors lägenhet och visst ställer man upp!
Som tack för hjälpen så fick vi fika hos morbror Anders med familj.

Jag och Carin, morfars särbo bestämde att vi ska ha en bakdag nu på onsdag så jag va med dom hem och planerade vad vi skulle baka och då passade dom på att bjuda på middag!

Nu ska jag träna BP och i kväll blir det slapp i soffan med premiären av ensam mamma söker!

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: carro

oh mys me bakning. KLART ja ska se de ikväll!!! =D

2009-09-06 @ 16:40:07
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0