Ok att ligga i soffan!

I dag är det en sån dag då man får ligga och slöa i soffan. Jag och Linda låg där innan och tittade på repriserna av idol som gått i veckan. Asså vissa är så sjukt dåliga, jag fattar att dom inte hör det själva!

Jag och Erik va och åt på al petra innan, frågan är om jag inte fick i mig nått som va gammalt för nu har jag ont i magen och mår lite illa? Men trots det så ska jag träna friskis kl 17. Skönt och springa av sig lite.

Har förberett ( hur fasen stavas det?) degen som vi ska göra äppelpaj av i kväll. Så nu står den i kylen och svalkar sig innan den ska in i ugnen :)
Kl 20.00 är jag bänkad mig framför tv:n för då är det andra programmet av ensam mamma söker!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0