Sovmorgon!

Har tagit mig en härlig sovmorgon i dag efter en mycket trevlig helg i Göteborg, innehållande: shoppingglädje, vinsug, tjejsnack och mys med alla goingar!

Nu har jag precis städat hela lägenheten som var väldigt behövligt. Det är alltid så skönt efteråt med det tar emot lite när man ska börja. Men sånt är livet helt enkelt!
Erik och jag ska ta en golfrunda i em. Ska lämna in mitt scorekort nu äntligen så att jag kan börja spela med hcp.

Svenska hollywoodfruar är på tv i kväll igen :) Jag brukar ju alltid träna friskis kl 20 på måndagar men struntar nog i det i dag, jag känner mig lite roslig i halsen och dessutom så tränade jag faktiskt i går.
Friskisen fyller 25 år i år så i går hade dom ett happeninggympapass. Det var en kvinna från Sthlm som hade passet och hon erbjöd, en medelpass med blandning av slag och sparkar. Typ som kigympa. Sen avslutade hon med lite yoga och meditation. Det va väldigt kul.

Nu ska jag laga lite mat innan golfen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0