Svenska Hollywoodfruar!

Blåstare människa får man ju leta efter, jag syftar självklart på Anna Anka. Jag fattar inte hur vissa tänker, som det där med horoskopet hon läste och skyllde på att sin barnflicka var avundsjuk!? Hade jag hört det där så hade jag ju bett henne ta hand om sina barn själv och där med basta!
Och det där med brosken, det va det äckligaste och dummaste jag hört. Men jag kommer ju säkert följa programmet bara för att.

                             
                             Undra vad smyckerna på den här bilden kan kosta?

Nu ska jag gå och lägga mig och krama kudden en stund! Upp i ottan i morgon igen.

God natt


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag håller med om Anna...där va inte alla hästar hemma riktigt tror jag... Kul blogg du med Anna Panna..

Puss å hej

2009-09-15 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0