Tisdag 1/9-09

I dag börjar den första dagen på hösten! Visst är det mysigt men hörde visst att det skulle bli 24 grader varmt i dag? Klart det är skönt med sol men det kan vara lite kallt på samma gång :)

Ska ner på stan när alla affärer öppnar kl 10. Ska leta efter ett par svarta chinos, såg en modell på HM som var lite kortare, snyggt med att par mönstrade strumpbyxor under i höst. Men får se vad jag hittar.
Efter det ska jag ner till gymmet och träna Body Pump på lunchpasset.
Annars har jag väl inte så mycket mer planerat i dag :)

I mån är det jobb igen på tomasgårdens förskola, 7.30-15.30!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: carrooowbarroow

Hej gumms, Jag snackade med the bånge idag. Man MÅSTE ha ett klarat kort från gulsvart oh ett från grönvit för att få gröna kortet. de ska lämnas in till erik på kansliet för att gälla. Har du lämnat in några kort? Sen sänker han handikap till 36 isåfall. Vi behövde inte klara röd för detta. Asså ja har panik på detta kort. PUSS

2009-09-01 @ 11:06:42
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0