Upprop!

Det var en smidig vecka på jobbet, börjar med att jobba en dag :) Är ledig i dag för att jag ska upp till Jkpg på upprop för kriminologikursen ni vet. Hoppas jag kommer in, då får jag byta skift på jobbet så att det matchar med kursen och allt.
Just nu lagar jag mat, i dag blir det svamppasta. Hittade ett recept från Leila Lindholm, ser supergott ut :) får ju passa på att laga det när Erik är på jobbet. Han gillar verkligen inte svamp och det tycker jag är dumt för jag tycker det är jättegott men får aldrig äta det :(



Vi ska spela DM med handollen i dag, jag tror jag hinner hem till matchen börjar iallafall och då får jag väl värma upp i korridoren.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0