Härligt härligt härligt!

Ser fram emot helgen då jag och hela laget ska på träningsläger på Öland! Hoppas verkligen att vädret blir lite bättre, vi vill ju ha blå himmel och strålande sol.
Har skrivit en liten packlista. Ska ju inte ha med mig så jättemycket men skriver jag ingen lista så glömmer jag säkert något viktigt, det har hänt förr :)

Har jobbat hela veckan och är troligtvis ledig i morgon om ingen har gått och blivit sjuk. Hinner inte jobba i morgon iallafall :) jag ska tvätta, packa och städa lite.

I kväll ska jag och Erik ha lite myskväll efter att jag har tränat. Han åker ju till Polen i mån eftermiddag för att spela golf. Så vi ses inte förrän på måndag em/kväll. Vi ska äta gott titta på hockeyn och självklart KRAMAS och PUSSAS ;)

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0