Mitt hjärta fyller år!

I dag har vi haft lite fördelsedagsfirande, min Erik fyller år i dag. Det började med lite frukost på sängen :)
Sen åkte vi i väg till Maxi och handlade lite till kalasmiddagen, det blev kycklinggryta med kokosmjölk och lime! Hade inget recept att gå efter men det smakade ganska bra ändå.
Hade svärföräldrarna och farmor Iris på besök. Till efterrätt blev det frödinges schwartswaldtårta, men det dög :)

Har tränat fotboll nu i kväll, det gick hyffsat bra förutom att jag snubblade på bollen och fick hela planens grus i mitt vänteröga och skrapsår på knäet men vad gör mig det. Det är bara att resa på sig igen, kan ju inte ligga där och lipa ;)
Nu sitter vi eller mest Erik och tittar på förlängningen i semifinalhockeyn. Hoppas att HV vinner till slut.

I morgon är det jobb igen.. just nu har jag inte så stor lust, men det är bara att bita ihop!
Hoppas ni har haft en bra påskhelg.

Kram

                                               
                                                         Födelsedagsbarnet äter glass i Vejbystand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0