Pengarna rullar in!

Ja man kan väl säga att det ska bli skönt att få hem en lönespec med ett X antal mer tusen än vad jag har nu. Jag har nämnligen fått visstidsanställning på sapa igen! Samma avdelning samma skift :)
Ska bli så skönt att få fasta tider igen och fast lön! Börjar den 3 maj!

I dag skulle jag och Carro varit på golfbanan men jag blev väckt 6.50 från förskolan och de undarde om jag kunde jobba och självklart ställer jag upp, så vi får ta golfen och en lunch på chili thai i mån istället! Måste ju fira min anställning.

I kväll har vi spelat fotbollsmatch mot Landsbro. Det blev 3-3 som vi är väldigt nöjda med men man känner ju att det va ett betydligt tuffare motstånd än vad vi har spelat mot innan! Men vi är nöjda som sagt.

Nu sitter jag här och firar med lite kaffe och bullar. Ska strax lägga mig i sängen och sova.

Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag!


Kommentarer
Postat av: Issa

Du va tuff att bråka med i backlinjen=)

Bra spelat och gött med nytt jobb..

kram

2010-04-15 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0