Sömnsvårigheter!

Märker att det börjar närma sig...jobbet på sapa alltså. Får nån slags ångest över det! Vissa dagar kände jag mig nere och konstig och fick inte kläm på vad det va med mig. Just så kände jag i går kväll. Kunde inte somna förrän kl 2-2.30? Det är riktigt jobbigt att bara ligga och försöka sova. Och så vet jag att Erik tycker det är väääldigt jobbigt när jag ligger bredvid och grejar!

Får hoppas att det känns hyffsat bra iallafall, men vet att det här bara är tillfälligt, snart måste jag veta vad jag vill göra med mitt liv. Bläää säger jag :(

Ska strax gå till förskolan. Sista dagen där i dag och jag fick en heldag pga av att en av personalen blev sjuk. Jag ska utnyttja den väl. :)

Ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0