Valborgsmässoafton!

Får se om det blir något firande av den här dagen!
Redan i går så kände jag att något va i kroppen. Jag hade feber nästan hela dagen och sent på kvällen bröt det ut rejält, hade 38,8 och svettades ihjäl i natt :) När jag vaknade i dag på morgonen så va febern väck men nu har örat börjat ömma.
Ringde till sjukhuset innan och har fått tid kl 16. Hoppas jag får penicillin mot öroninflammationen.

I kväll ska vi äta lite gott, har tagit upp en fläskfilé. Får se vad Erik hittar på med den...spännande!
Kanske går bort till elden en sväng sen, det är alltid lika mysigt att stå och värma sig av den, lyssna på talen och titta på fyrverkerierna.

Pappa va här en sväng nyss också, han va på genomresa genom Vetlanda. Trevligt med ett litet spontanbesök. Jag bjöd på Kaffe, smörgås och bulle :)

Vad ska ni hitta på i kväll då?

Vad ni än gör så ha det superbra!
Kram 



                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh spännande vad erik hittar på med den ;)

2010-04-30 @ 13:58:42
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0