Ett urval av mina semesterbilder!

Hej!

I dag hade Erik och jag planerat att spela golf men när regnet öser ner så va vi inte så sugna längre, vi får ta nya tag i mån på morgonen. Det såg ut att bli lite bättre då!
Därför får ni några semeterbilder av mig här:



     

Öland med ena familjen Svensson!

                           

Fiskelycka, solliden, ost och kex kväll!


Här va som sagt lite från våran semester. Vädret har väl varit sådär så nu har jag bestämmt att nästa sommar ska jag åka utomlands första veckan :) Hoppas på garanterat sol!

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på i dag. Kan inte bara sitta hemma och glo, blir så fruktansvärt rastlös då.

Hoppas ni gör något roligt!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0