Höst i soffan!

Yes! Nu är hösten här och då kan man börja titta på TV igen. Många bra program som har premiär nu framöver.
Vad sägs som: Halv åtta hos mig. ensam mamma söker. Bonde söker fru och Idol

Men det bästa av allt min idol ska göra ytterliggare en säsong, Berg flyttar in. Hoppas hon sover över hos några spännande personer fast det spelar egentligen ingen roll för det är ju hon som gör hela programmet!
Men nu ska ni ju inte tro att jag ska sitta framför tv:n hela kvällarna och inte gör något annat. Jag ska ju storsatsa på friskis&svettis nu när det nya lokalen snart öppnar! Så det är ju tur att vi har inspelningsbar boxer :)


                         

                              
                               


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0