Katastrof!

Vad tror ni har hänt i dag när jag vaknar på morgonen, jag har fått en finne på kinden. Det ska inte prinsessor ha ju :(
Men jag tror att jag kommer bli superfin ändå :) Tur att det finns smink som man kan dölja med, ska nog passa på att sminka över ett blåmärke som jag konstigt nog fått på armen. Tror det va på fotbollsträningen.

I dag har jag och Lisa varit barnvakt åt hennes guddotter Ella, vi gick på loppisen på stan. Lisa shoppade loss som vanligt och jag hängde med. Drog vagn mest :)

Nu ska jag försöka göra lite skruvisar i mitt hår. Provade innan men fick inte till det riktigt, får nog be om hjälp när de andra kommer sen.
Ha en superbra kväll för det kommer jag ha!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0