Minilördag!

God kväll!

Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag. Efter jobbet i dag så åkte vi hem och lagade lite mat, pannbiff blev det i dag. Sen har jag äntligen kommit igång med friskisen igen, i dag va det Emma som körde medel/kraft. Måste erkänna att det kändes rätt bra ändå trots att jag inte tränat så mycket i sommar!
Jag och Erik har tittat på fångarna på fortet i kväll och självklart så höll jag ju på handbollskillarna, de är så sköna speciellt Vranjes. Och så fick de ju riktigt mycket pengar också. Bra där!
Fast den nya Fader Farah är ju inte top notch precis, vart tog han med grått hår och spruket glasöga vägen egentligen?

Nu ska jag strax gå och lägga mig och läsa lite i min bok, Hypnotisören. En bok som jag starkt rekommenderar! 

                                


                                     

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: caro

han e död anna den rätta fader farah.. =(

2010-08-27 @ 16:11:53
URL: http://mybarehands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0