Julklappsshopping?!

I går hade jag planerat att jag skulle köpa några julklappar men så blev inte fallet.
Jag fikade med Ida, Frida och Sara med barn kl 11 sen skulle jag ut på stan tänkte jag men då kom Emma och Sandra som jag satt med nästan en timme tills de skulle hem. När vi va på väg ut så satt helt plötsligt Hanna och Chrille där då slog jag mig ner vid dom ch satt och pratade en stund sen va klockan alldeles för mycket för att jag skulle ut i julhandeln. Affärerna hade nästan stängt.
Har bara lite dåligt samvete i dag och tänker att jag får åka ner i veckan och tittat lite men jag hade ingen tråkigt lördag i går för vänner är ju det bästa man har så tack för all fika i går... KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

ååhhh vad myyyys ! jag längtar faktiskt också efter att kunna ta en fika med alla er där hemma !!



<3



puss lindiis

2010-12-19 @ 10:36:29
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0