Lussebak!

Bakar lite lussebullar, vet att man ska ha det klart till luciadagen men så blev det inte i år :) Jag har gjort en liten annan variant i år. Kan tycka att dom vanliga lussekatterna är lite tråkiga så i dag har jag gjort vanliga bullar med en liten mandelmassaklick i.
Lisa kommer på fika sen och ska få provsmaka dom :)

I dag har jag gjort en bra sak också. Jag har skänkt pengar till Musikhjälpen, tycker det är en skitbra och rolig idé.
För er som inte vet vad det är så sitter det 3 personer i en glasbur och sänder radio i en hel vecka och samlar in pengar till barnhandel. Just nu har vi samlat in ca 4 300 000.
Har ju jobbat natt denna veckan och det har varit kul att lyssna på! Massa bra livemusik och sköna mönniskor i buren :) 
  


                            

NU kom Erik hem och nu ska vi ta HELG!

Kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0