Nedräkningen har börjat!

                              
1 DECEMBER i dag.

Jag hade tänkte att jag och Erik skulle fixa en julkalender här hemma med lite smågrejor till oss men det har jag helt glömt bort. Får ta den en annan jul :)
Annars är allt bra med mig, gillar vädret skarpt som vi har nu. Får hoppas att vädergudarna låter det va såhär minst till februari månad eller nått!
I helgen har vi inga stora planer framför oss. Jo kanske åka till Jkpg en sväng och köpa några julklappar? Sen har jag iofs tänkt att vi ska göra lite julgodis t.ex mozartkular, kola och kanske några lussebullar! 

Vad ska ni hitta på?

Förresten, någon som såg första avsnittet på julkalendern i dag? Man kan aldrig bli för gammal för att titta på den :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0