100227

Hej!

Nu var det ett tag sen igen. Har lite bloggtorka ibland men kan ju inte bara skriva för skrivandets skull så tänkte  bara berätta lite vad jag har gjort i dag :)

Har varit i Norrgårdshallen i dag och haft idrottsskolan med klass 2. Jag var en liten stand in för de andra som brukar vara med hade fått lite förhinder. Men jag kan ju det där med att lära ut handboll nu så det va inga problem ;)
Efter det så skulle jag träna fotboll med FF, de hade hunnit ut på deras löprunda innan jag va klar så jag fick ge mig ut på egen hand. Den blev inte så värst lång men varm blev jag ju och det va ju huvudsaken!
Sen gick vi in på planen och börja leka lite med bollen. Jag har haft lite känning i mitt högra lår. Tror det är en bristning. Till en början gick det bra men när vi skulle börja skjuta så kände jag mer och mer och till slut så sprack det upp igen, inte hela låret men musklen innuti :) Jag fick sätta mig på bänken och titta på.
Vet inte vad man ska göra för att det ska bli bra. Vila säger dom, helst i 1 månad. Det är väl bara att lyda annars blir man väl aldrig av med det. Tränaren tipsade om att jag skulle ringa till gymmet och få någon behandling med laser så kanske det skulle gå lite fortare. Så på måndag ä det jag som slår en pling till Andreas!

I kväll ska jag träffa Emma och Ida. Vi ska titta på melodifestivalen och äta godis :)

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0