C-vitaminer bra för sjuklingar!

Hej!

I dag mår jag betydligt bättre än vad jag har gjort men har ändå varit hemma en dag från jobbet så jag är riktigt pigg tills jag börjar i morgon igen.
Jag laddar upp med lite frukt just nu. Delade en banan och en apelsin i mindre bitar och la i en skål och äter med gaffel! En minifruktsallad :)

                             



Våran träning är inställd i dag, Gissa varför?  Men jag har iallafall inte tröttnat på snön än. Tyckte det va så mysigt i dag på förmiddagen när det föll fina vita flingor och solen sken.


Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

krya krya anna !! :) na koh samui var itne vad vi hade tankt oss precis men nu var jag forberedd och gillar det faktiskt mer. visst det ar JATTE turistigt men det kan vara skont i nagra dagar nu efter 1 vecka pa lugna koh tao. haha jaaaa jag kommer ihag nar vi festade har, polisen kom eller hur det nu var..hhaha...och vi gick hem kl 1. nu ar det sjukt mycket utestallen har, massa svenska restauranger och flera starbucks, mc donalds och burger king. kanner inte igen mig alls !! ska stanna har nagra dagar nu for det ar skandinavisk festival med timbukto bland annat :)

ha det bra dar hemma sa ses vi i pask, da kommer jag till vetis :) puss puss

2010-02-24 @ 12:33:44
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0