God kväll!

Vad gör ni en måndagskväll som denna?
Vet ni! Jag har tränat fotboll i dag, men det kändes faktiskt ganska bra trots att jag inte har rört en fotboll på ca 2 år! Så snart blir man en av VFF dam igen, men vi kommer ju säkert bli några från det "gamla" gänget så det kommer bli bra tror ja,  spel i Div. 5!

Satt och slötittade på Familjen annorlunda innan. Jag gillar verkligen Jörgen i fam Älvdalen. Han är så himla coollugn och snäll trots allt stök och bök som det är i en familj med 10 barn eller hur många dom nu är.
Men jag håller med en av tjejernas kommentarer: Hon va trött på att ta hand om sina småsyskon, det va ju faktiskt hennes mammas och pappas barn inte hennes så då får dom skaffa en barnvakt för hon inte vill ta ansvar. Stämmer ju ganska bra faktiskt. Hon är ju själv ett barn!

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på i morgon. Är ledig men tror jag ska började dagen med en sovmorgon iallafall ;)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, Jörgen är KLOCKREN! Han är sån skön inställning till allt. :)

2010-02-15 @ 15:57:13
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0