Godmorgon världen!

Hur har ni det där ute? Jag börjar få mer och mer ångest över min arbetslöshet, Ok jag har jobb på förskolan ganska ofta men vill ha ett fast jobb och en stabil lön. Kan ju säga att jag inte är sådär jätteflitig på att söka massa jobb men jag har ju tydligen planer på att plugga lite. Just nu vill jag bara att min framtid ska vara klar så jag kan leva för dagen.
När man vaknar varje morgon så känner jag en sorts press på mig och den vill jag få bort, men det finns ju bara en person som kan göra något åt det och det är ju JAG SJÄLV!

Hoppas ni har haft en bra helg annars. Jag har varit på revyn och den va helt ok. Tycker dock att vissa sketcher saknade en riktig poäng i slutet, men annars va den bra. Baletten va ju superduktig som vanligt och blir alltid lika avundsjuk när jag ser dom. Har alltid drömt om att få vara med där ända sen jag va liten :)

Ha en härlig måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0