Grubblaren!

I går när jag och Erik hade gått och lagt oss så ligger vi och läser en sväng, han en bok och jag min IFormtidning. Efter ett tag så bestämmer vi oss för att försöka sova och släcker lampan. Som vanligt (jag iallafall) så ligger man och vrider och vänder sig och bara väntar på att man ska somna, då frågar jag Erik:
- Du, tänker du aldrig på någonting innan du ska somna?
- Nej? jag bara tänker på att jag inte kan somna.

Jaha tänkte ja, varför är alla killar så? Jag kan ju tänka på allt mellan himmel och jord innan jag somnar. Allt från vad som har hänt under dagen till vad som står i min kalender som jag måste uträtta och vad jag ska ha på mig för kläder dagen efter! Brukar sluta med att jag hämtar mitt headset och lyssnar på karlavagnen och då brukar jag till slut somna in.
Men jag har iallafall konstaterat att tjejer grubblar ju verkligen mer än vad killar gör och det kan verkligen inte vara positivt, ganska jobbigt ibland!

I dag ska jag iallafall ha en superfredag! Den bjuder på lunch med vänner, Body pump i eftermiddag och kvällen avslutas med hockey i Landsbro.

Ha det underbart alla mina sötingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0