Serieseger!

I går fick jag se ett av alla våra lag i kommunen ta hem seriesegern, div 3 i daminnebandy! Jag har aldrig varit på någon av deras matcher innan så det va ju trevligt att få vara på just denna. De firade med guldhattar, champagne och segersånger.
Grattis än en gång!

I dag ska jag träffa min kära vän Frida. Va ett tag sen vi sågs men alltid lika kul. Hon bor i Jönköping just nu, inte så värsta långt från Vetlanda men tiden bara springer iväg och det känns som man bara har tid till sitt egna tyvärr! Jag kanske ska tänka till lite och ge tid åt något annat än jobb, träning och kvalitetestid med Erik.
I em ska jag träna BP igen sen har jag inte riktigt bestämmt vad jag ska göra i kväll. Har att välja emellan bio, bandy, handbollsmatch eller tv i soffan. Det återstår att se.

Vad ska ni hitta på i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0