Sjukling!

Är hemma från jobbet i dag. I går morgon vaknade jag med att jag hade ont i hela kroppen, huvudet, örat, magen och mådde illa. Så söndagen gjorde jag inte många knop låg nog mest i sängen hela dagen förutom när jag gick upp och åt 2 ostmackor och drack ett glas oboy.
Vi skulle ju åkt på hockey i lördags och det gjorde vi men när vi kom till entredörren så va det bara att vända och åka hem igen. Matchen va inställd pga av rasrisk. Men i går hade dom skottat på taket och matchen kunde spelas men då fick tyvärr Erik åka själv. Jag hade nog inte pallat att sitta där då hade jag nog somnat för när jag tog tempern i går kväll så hade jag 38,5.
I dag så har jag inte så mycket feber men det har gått över i magsmärtor istället. Det känns som jag har kramp i magen hela tiden. Kanske behöver lite mat men är ju inte sådär jättesugen på nått.

Har ni något förslag på vad man kan äta?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0