Sol, bad och kändismöte!

I natt drömde jag att jag och Erik var i Thailand! Det va hur skönt som helst. Sol och bad varje dag. En av kvällarna så träffade vi på Josefine Bornebusch!
Jag blev jätteglad för jag tycker att hon är en cool tjej. Vi började prata om min just nu favoritserie "Solsidan" som hon är med och spelar "Mickan" i. Jag citerade hennes scen med räfflade morötter! :)
Ja vad man kan drömma konstigt, ibland vill man nästan att det ska vara lite verkligenhet.

I dag är jag ju som sagt ledig och började med min dag med sovmorgon. Sen har tiden bara rullat iväg. Har inte gjort  så mycket vettigt mer att ha ringt till arbetsförmedlingens kundtjänst.

I kväll kör vi ett corepass och handbollsträningen efter de. 

                                 

Kommentarer
Postat av: Linda

jaaa tank anna for 3 arsedan var vi dar, i thailand med erik :) och jag drar dit pa Mandag :) tjohooo!! ses i pask, maste ju komma hem till min hogtid:) puss paskis!

2010-02-13 @ 13:11:22
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0