Uppsägning vs påbörjan!

I dag har jag sagt upp min prenumeration på tidningen IForm. Har haft den hem i min brevlåda i ca 2 år men känner att den inte ger så mycket rolig information längre så sa därför upp den innan.
Men man kan ju inte bara sluta att läsa tidniningar så jag beställde istället 4 nr av tidningen Topphälsa! Har läst den lite på jobbet och tycker att den ger hyffsat med bra info, annars är det ju bara att byta tidning. 



                             

I dag är jag ledig från jobb och det känns ganska skönt faktiskt! Unnade mig en sovmorgon och en god frukost. Strax ska jag åka ner på stan med syrran och handla lite och kika in i en blomsteraffär som har rea!
 
Ha en härlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ogräset?? SAKNAR DEJ GUMMMM!!

2010-02-04 @ 16:04:38
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0