Bloggtorka... Jo ja tackar ja!

Hej!

Det va ett tag sen. Jag har haft semeter och varit iväg i nästan 3 veckor, bara varit hemma och i princip packat om i väskan. Men nu har jag en vecka kvar och den ska jag tillbringa hemma men nån enstaka dagstripp!

Har varit en vecka på Öland och ja vad ska man säga om de. Skitväder men hyffsat bra med aktiviteter. Konsert med Lasse Winnerbäck m.fl, rundvandring på Solliden, upp och ner på Borgholms shoppinggata, mat på goda restauranger och EN dag på stranden! 
Men vi har haft det bra ändå!

Nu sitter jag och väntar på Erik, tänkte ner på stan och köpa något på systemet (ryktas om utgång i kväll?) och kanske ta en fika på käraste cecil. Har inte varit där på hela sommaren. Får det bli ändring på.

Hoppas ni har haft en bra semester och njut av det som är kvar!

Kram 

(bilder från semestern kommer senare) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0