Födelsedagspresenter!

Hej!

När jag sitter här och väntar på att få gå till min sista dag på jobbet innan semestern så kan jag visa er vad jag fick i fördelsedagspresent!

Här kommer lite bilder:



                                    

* Hantlar 20 kg
* Yogamatta
* Leilas " one more slice"
* Halsband från oxxo
* Presentkort på Team Sportia
* Pengar
.....och massa blommor 




                                
                                   Halsbandets budskap!

Som sagt sista dagen i dag innan semestern, det ska bli sååå skönt att få va lite ledig.
I morgon ska vi ha lite sommarfest nere i Östanå. Där bjuds det på grillat, lite lekar och annat smått och gott.

Kram på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0