I-dag-kom-jag-inte-på-någon-rubrik-RUBRIK!

Hej! 
I dag efter jobbat har jag varit duktig och storhandlat, vi hade verkligen ingeting hemma. Så det va bara att ta tag i en vagn och slänga ner allt jag kunde hitta :) Köpte också lite ingredienser till en brownie så nu står den i kylskåpet och väntar på att bli provsmakad. Den ser verkligen mums ut!

Ska strax träna friskis på gräsmattan, det är verkligen sommar och speciellt när solen skiner!

På fredag är det midsommarafton! Jag ser verkligen fram emot den och det verkar ju som att vädret ska vara hyffsat iallafalll. Vi ska ut till Issa och Robin på midsommarfirande, där bjuds det på dans kring midsommarstången, sill och nubbe, jordgubbar, lektajm, grill och självklart ett trevligt umgänge!

Vad ska ni hitta på? 



                               
                                                 Midsommarafton förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0