Sommarblomster!

Tog mig en cykelrunda innan och plockade en bukett lupiner! Tycker det är så fint med nyplockade blommor i en vas på bordet. Det ska bli min nya sommarvana! Alltid färska blommor hemma! 



                                      

Annars har helgen varit bra. I fredags tag jag en fika med Linda, Ida, Sara och Frida. Tittade lite på studenterna också. Tråkigt att det regnade men tror dom hade lika roligt för de :)
I lördags va vi på kalas i Jönköping så innan det tog vi en sväng på a6. Jag köpte lite saker på HM sen hanns det inte med mer. I lördags kväll hade vi lagfest med fotbollen. Ett härligt gäng är det!
I går spelade jag min första golfrunda för i år. Lyckades skrapa ihop 10 poäng, övning ger färdighet!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0