Kilon hit och kilon dit!

Var man än tittar, det kan va på TV, tidningar, internet och reklam så handlar det nästan alltid om att gå ner ett X antal kilo på 3 veckor. Jag är så trött på att hela tiden tänka nyttigt och att man ska äta så rätt hela tiden.
Jag tror att människor speciellt tjejer känner sånn press på hur man ska se ut nuförtiden!
Hur va det egentligen för 10 år sen? Va det verkligen så här hysteriskt då? 



                                          

Jag äter iallafall det jag tycker om och motionerar därefter!

Förövrigt så kommer min bästa vän och nybliven moster Caroline hem på fredag! Vi ska umgås så mycket det bara går, kan ju tro att hon kommer att tillbringa ganska mycket tid ute i Holsby!

Nu: Förbereda sconesdegen som jag ska grädda efter träningen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

puss på dig min bästa. Kilon i livet är inte allt. Bara man är glad och frisk. Hoppas detta hysteriska samhälle inser det någon gång. Annars kommer ja bli tokig.

2010-03-11 @ 13:50:29
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0