Lördag förmiddag!

Hej!

Vad glad eller lättad jag blev i går när det visade sig att det blev Mattias och Claudia i finalen! Gillar Willy skarpt ändå!

I dag har jag tränat friskis på morgonen, jag tränade inte på Stinas pass i går vilket jag ångrar lite men nya tag nästa fredag. Sitter och väntar på Erik och Pappa nu faktiskt. Erik har varit i Skirö och fiskat. Hoppas att han inte druttade igenom isen bara. Hade ju varti lite dumt :) Pappa är på besök över natten så i em/kväll ska vi umgås. Jag har precis bakat en kladdkaka som jag ska bjuda på i kväll. Hoppas den blir god bara, jag har aldrig riktigt lyckats med kladdisar, dom blir bara som sockerkaka och det stämmer ju inte riktigt. De heter ju faktisikt kladdkaka :)

Vad ska ni hitta på i Kväll då?

I morgon åker vi till Växjö med handbollen och spelar våran sista match för säsongen. Känns rätt skönt faktiskt. Har väl inte varit våran mest seriösa säsong om man säger så :)


Ha en skön dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur gick det med "kladdisen" gjorde du efter receptet du fick av mej ? :)

2010-03-20 @ 20:56:54
Postat av: Anna

Ja jag gjorde efter ditt recept men min blev inte så kladdig som din :) ska nog ta lite mindre vetemjöl nästa gång. men smaken va jättegod. Tack så mycket! ska äta den sista biten med lite kaffe nu :)

2010-03-21 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0