Premiärkväll.. fotbollsskorna på igen!

Hej!

I dag har jag spelat fotbollsmatch första gången på ca 2 år. Men det kändes bra tycker jag. All den fotboll som jag har i mig tycker jag fortfarande finns där nånstans :)
I kväll har vi spelat mot Hagapojkarna i Smålansdscupen, matchen slutade 1-1 och därför fick vi slå 5 straffar var som vi vann! Så just nu har vi 2/2 vinster!
Nästa match är den 10:e april.

Har varit ledig i dag och inte gjort sådär väldans mycket, städade en sväng på förmiddagen sen gjorde jag köttfärsås och spagetti som blev väldigt god i dag. Brukar ha svårt att få nån smak på den men i dag vågade jag salta och peppra mer än vanligt.

Sitter och väntar på Erik som är på väg hem från Jkpg, han har tittat på HV. Just nu vet jag dock inte vad det blev för slutresultat men när jag hörde nått sist så ledde dom!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0