Sammanfattning!

Har haft en toppen helg! I fredags blev det fredagsmys här hemma med tacos och på spåret. Ni tycker säkert att det är pensionsvarning på det programmet men det kan faktiskt va ganska roligt. Men iofs så är det min käre far som har lärt mig till att titta på de ;)

I lördags blev det en heldag i Jönköping med besök på a6 och Ikea. Vi va också på restaurang som inte va den bästa man har varit på men man lär sig av sina misstag. Kvällen slutade med hockey för hela slanten. Vi va på Hv- Modo!

I går, söndag så fikade vi lite på Storeö sen va det dax för match! Vi spela mot Hylte och vann med 18-15. Skönt med en vinst. Va ett tag sen nu. Jag spelade inte så mycket pga min bristning. Kände ingenting på uppvärmningen så självklart ska man ju spela och såklart att det sträcker till igen då. Så jag sitter på bänken resten av matchen. I dag är det dags för behandling igen!

I dag har jag varit i Tomaslunden och tränat lite handboll men deras 2:or. Nu ska jag byta om sen göra lite lunch till mig.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0