Smooooothies!

Tycker det är fräscht och gott att göra smoothies. Lite roligare än att bara äta en frukt, kan man ju istället blanda massa och göra en rolig grej av det. Därför va jag borta på Maxi innan och köpte massa ingredienser som mango, ananas, kokosmjölk och soyamjölk. Så nu ska jag göra massa gott.
Skulle leta efter lite roliga recept på google innan och så kom jag fram till den här sidan www.smoothiesrecept.se, den hade jättemånga goda smoothiestips! Den lär jag besöka några gånger framöver :)
Den hade också en tävling som jag tänkte delta i. Därför jag skriver om hemsidan här nu. Det som ligger i vinstpotten är det här: 



                               

Man vinner aldrig något om man inte deltar så det är bara att hålla tummarna!

Ha en härlig dag!

Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: smoothie

Hej! Vad roligt att du hittade till min sida och att du finner den intressant =)

Lycka till i tävlingen =)

Kram :)

2010-03-12 @ 14:05:28
URL: http://smoothiesrecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0