Telefonsamtal!

Har precis avslutat massa samtal som jag hade på min ring-lista. I dag ringde jag till a-kassan, lindorff och bokat massagetid. Man får sätta sig ner vid telefonen ibland med telefonkatalogen och ringa lite samtal. Skönt att ha det avklarat sen. Har bara lite telefonskräck men är inte som min kära sambo som knappt vågar ringa och beställa pizza! Förlåt Erik ;)

I dag har jag jobbat på förskolan igen. Blev en kort dag 8-13 men lika skönt de :)
Kom på en sak i dag, alltid när nån har frågat mig vad inte jag tycker om i matväg så har jag aldrig kommit på något att säga (äter det mesta) men nu vet jag en sak: LEVER, det va verkligen ingen hit.  Fick levergryta i dag, smakade en liten bit sen blev det mest ris, sås och grönsaker.

I kväll ska jag träna fotboll!





                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

den enda levergrytan som går att äta är min mammas =)

2010-03-22 @ 20:04:36
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0