Hej svejs!

Hur mår ni? Jag mår bra i dag, varit ute på Storeö hela dagen och bara slappat, eller mest jag Erik och svärföräldrarna har sått, byggt färdigt altanen och planterat. Det enda jag kunde bidra med va att fixa klyftpotatisarna :)
När jag och Erik kom hem så blev det en snabbstädningen. Det behövdes verkligen dammas så jag tog tag i det och Erik dammsugade. I morgon ska jag nog hinna ta toaletten också. Jag har ju hela dagen fram till kl 14 på mig för då ska jag stå omklädd och klar till sapas förfogande :) Hoppas det kommer gå bra.

Ne nu ska jag göra något kvällsmål sen vankas det Humorgalan på Tv 4!
Dom kommer att imitera Maria Montazami, det gillar jag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0