Ledig fredag är aldrig fel!

Hej!
I dag har jag varit ledig, hur skönt som helst att va ledig på fredagar. Jag har hunnit med lite iallafall. Pappa va här och fikade på förmiddagen, han va på genomresa genom lilla Vetis. Men i morgon kommer han hit igen och stannar till söndag. Vi ska hinna med lite fika och kika på stan.
I kväll kommer Carro och markus hit på grillning! Jag har bunkrat upp med allt som hör grillen till! Kommer bli en härlig fredagkväll, men först ska jag träna lite, Body Pump för en gågn skull. det va ett tag sen så hoppas på en härlig träningsvärk i morgon :)

I morgon kväll är vi hembjudna till Johan och Eva på lite middag. Gunilla och Magnus kommer också så det ser jag fram emot. Lär bli ett och annat glas vin och öl. Hoppas jag inte blir för dålig tills på söndag för då ska jag spela match igen, Nässjö borta har vi denna gången får se om den blir lika tuff som resten av matcherna vi har spelat ;) Hittills har vi målskillnad på 40-3 :)

Ha en underbar helg. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0