fredag

..och jag är ledig. Tänkte att jag skulle upp hyffsat tidigt och börja med dagens sysslor men jag sov till 10.30 :) Jag va trött helt enkelt.

Strax ska jag ner till city och köpa massa presenter, i morgon slår vi nog rekord, vi ska på 3 kalas på en och samma dag!
Kl 11.00 är det födelsedagsfika hos min syster Lisa, kl 14.00 ska vi upp till Magnus och Felicia som har fyllt år och kl 17.00 ska vi till Morfar som fyller år. En hel dag med bara firande då med andra ord, men jag tycker det ska bli roligt. Det är kul att träffa släkten det är ju inte så ofta det händer tyvärr.

I kväll ska jag och Erik ha myskväll, det har jag bestämmt. När jag jobbar eftermiddag träffas vi inte alls mycket. Jag är trött när han går till jobbet på morgonen och han är trött när jag kommer hem på kvällen :) Det är tur att vi jobbar på samma fabrik så han kan komma in och säga hej när han går hem på eftermiddagen.

Nu blir det presentjakt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0