Mååndag!

I dag har jag haft en lugn eftermiddag, efter jobbet åkte vi ut till Storeö för att hälsa på lite. Nu är Erik hos Magnus och fixar lite och jag har plockat undan och dammsugat.
Ett litet problem jag börjar få är att jag inte får plats med mina kläder i min garderob. Kanske dax att rensa och plocka undan lite sommarkläder och in med höstens och vinterns plagg! 



                                      

Hade ni hittat något här? Ne, förstår de :)

Strax: Friskis & svettas lite ;)

Kram
 


Kommentarer
Postat av: Linda

PRECIS det där har jag kämpat med idag ! sjukt tråkigt eftersom jag fick packa ner mitt och bära upp på vinden inför min kommande flytt och inte stoppa in massa nya höstkläder, det får i alla fall du :) pöss

2010-09-13 @ 21:21:53
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0