Skärpning!

Just nu har jag sånt grymt sötsug, jag äter allt sött som kommer i min väg. Det är inte bra att dom har marabous mörka choklad till extrapris på Maxi, klart att jag köper det då!
Någon som har något tips på att ta bort detta,? självklart är det ju bara att strunta i och köpa hem den där chokladen, men den är ju så fruktansvärt god! Hjälp mig någon!

För övrigt så är vi klara seriesegrare nu, vi spelade mot Nässjö i går och vann med 6-0, eller blev det 7? Strunt samma. Vi hyllades med varsin ros och några tappra fotografer efter matchen!

Nu ska jag strax åka och jobba!

Kram på er

                                          


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du gravid?

2010-09-09 @ 21:11:27
Postat av: Anna

tror jag inte :)

2010-09-10 @ 12:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0