söndag!

I dag har jag och Erik tagit det ganska lugnt. Sov tills vi vaknade åt en god söndagsfrulle. Efter det åkte vi ut till Nöbbeled och letade lite svamp. Vi hittade iallafall lite godingar. Ska jag göra en god kvällsmacka på sen :) 

Va förbi Magnus också och hjälpte till att dra bort lite vävtapet, så lite ansträngande arbete har vi gjort i dag men det är bara roligt att hjälpa till, fast Erik satte sig ner på stolen ibland och ville åka hem :)

Ska träna friskis i kväll kl 18. Det är Maria Å som ska köra sitt medelpass.

Veckan som kommer jobbar jag eftermiddag så jag ska passa på att ha lite lyx innan jobbet. I morgon ska jag på 1 timmas massage och på tisdag ska jag till Cino och klippa och färga mitt hår. Senast ja va där va den 18 juni så mitt hår behöver verkligen en uppfräschning.

Ska ni hitta på något kul i veckan?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0