Stockholm - here we come!

I morgon åker jag och Erik upp till storstaden. Carro och Markus ska ha inflyttningsfest på lördag. Det ska bli skönt att komma i väg lite tycker ja, det är ju inte så ofta man är i Stockholm senast va nog när vi va på Coldplay i augusti förra året.
Vi ska bo på ett hotell som heter Birger jarl där även Anna Rydlund och Joel ska bo. Så vi ska frukostdejta hela helgen :)
Ser fram emot vad STHLM har att erbjuda i shoppingväg också. Jag är ute efter ett par boots, en mössa och vantar som jag har sett på Hm och lite annat smått och gott hittar jag säkert också.

Men jag ska ju jobba min sista natt nu och bussen åker redan 10.30 härifrån stan i morgon så jag funderar på hur jag ska göra. Ska jag vara vaken tills dess och sen sova på bussen som tar ca 5 timmar eller ska jag sova nån timma när jag kommer hem? Jag tror faktiskt att jag sover en stund.

Nu har vi haft lite fredagsmys, på en torsdag! Vi åt tacos och tittade på idol :)

Va ute och sprang en runda innan också. Cyklade upp till gymnasiet för att ta en runda i den skogen. Jag joggade en stund och följde vägen som vi sprang förr om åren när vi körde skoljoggen men tills slut kände jag mig ganska vilse och visste inte riktigt vart jag va så jag vände på klacken och sprang samma väg tillbaka. Tror det blev en runda på ca 5 km iallafall. STOLT är vad jag är :)

Ha en underbar helg och ta hand om er så hörs vi här igen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0