Torsdagsfika!

I dag har jag och Carro myst på cecil. En vanlig hederlig Vetlandafika :)

Jag va inte så sugen på kaffe i dag så jag tog en chailatte och det är supergott ju. Det kändes verkligen höstigt, nästan snudd på jul faktiskt men det kanske beror på att det var kanel och kardemumma i. Men det ska jag säga er att har ni inte drukigt chailatte så tycker jag ni ska göra det :)
Hehe dagens tips!

                             

Snart helg igen då! Gött! Jag ska gå på friskis&svettis invigning på lördag. Det ska bli kul och se hur det blir i den nya lokalen men jag får nog räkna med att det inte är färdigt på långa vägar men de har ju tänkt att allt ska köra igång den 1 oktober så det hoppas vi verkligen på. Jag är peppad!

God natt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0