Usssch vad äckligt!

I dag på jobbet så hörde jag något riktigt äckligt på radion, Lady gaga hade haft på sig en köttklänning  på MTV music awards. Tyckte det lät riktigt vidrig och blev självklart nyfiken på hur den såg ut och googlade den när jag kom hem! 

                              

Asså ser ni hur äcklig den är, t.o.m skor har hon av kött. Det va ju tur att hon hade två klänningar till som hon kunde byta till för kan tänka mig att det inte luktar så gott om henne framåt småtimmarna :)

Om en stund ska jag åka och träna näst sista fotbollsträningen , vi spelar våran sista match på fredag i Vrigstad sen är det slut på det roliga.

Förresten, i går så fick jag ett samtal av min pappa. Vet ni vad han gjorde? Han och Rosa låg på playan i Kroatien, inte alls avundsjuk....eller?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

nää fy fan va vidrigt! detta har jag missat..tur jag läser din blogg ;) kroatien lät ju inte fel , du får komma på besök hos mig sen..tror det blir egypten..75% av oss skulle tydligen hamna där! då ska jag visa pyramider och kameler för dig vännen :) pöss

2010-09-14 @ 21:19:57
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0