Excuse me...

...för mitt dåliga bloggande, men har inte tiden förtillfället :) Och så har dessutom Erik tappat våran dator i golvet så inget internettande hemma hos oss. Just nu sitter jag hemma hos mamma och gör ett experiment, jag har lagt potatisar i sockervatten...undra vad som händer??
Helt obegripligt det där!

Kl 16.00 ska jag på Cirkelfys för första gången på friskis, det är ett stationspass med oilka övningar tror ja. Kul att testa något nytt! Annars har veckan varit bra, och ser fram emot en kort vecka innan lite påsklov.
I morgon ska jag på utbildning på Sensia, jag ska bli Första-hjälpare :)

På tal om sjukvård så sökte jag in till högskolan i går, Sjuksköterska i Jönköping och Växjö och Socionom i Jönköping. Ska bli kul och se hur långt jag kommer.

Nu måste jag plugga vidare.
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0