a trip to Portugal!

Då ska jag berätta för er vad jag och Gunilla ska hitta på en vecka i oktober..
Vi ska åka på träningsresa till Portugal! 
Kan ni tänka er, en hel vecka med bara massa roliga och nya träningspass och emellan all träning så hinner vi ta ett dopp i havet eller varför inte ligga och slappa lite vid poolen :) ser fram emot det supermycket och lovar er att vi kommer ha det superkul! Så den 8:e oktober sätter vi oss på flyget för en veckan äventyr..


                                          


                                                        


I morgon börjar jag skolan :) Inte så jättenervös faktiskt men tror att den här veckan mest innehåller lite planering och introduktion så till nästa vecka kör det nog igång kan jag tänka mig.

I helgen är det Eksjö Statsfest som vi ska åka på jag, Erik och Magnus! Det är många bra artister i år t.ex September, The ark, Daniel Adams-Ray, Erik Saade, Mustach och många många fler.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i min bok igen..
Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0