Fredag!

Idag är jag ledig och tycker det är superskönt! Har varit på Maxi och fredagshandlat lite. Ska snart börja laga lite lunch, Lisa kommer hit en sväng och ska hjälp mig lite med csn.
I eftermiddag ska jag till Frida och fika lite, Hanna kommer också dit och hoppas William följer med :)

I kväll ska jag och Erik mysa lite med en god middag, det blir KRÄFTOR, bacon och broccolipaj och sallad! Har redan gjort en efterrätt, pannacotta med hallon! Blir en riktigt lyxig fredag för oss :)

I morgon ska vi hem till svärföräldrarna på kalas! Ska blir kul och träffa alla igen!
På söndag kanske vi ska planera lite inför en kryssning som ett gäng ska åka på! Hoppas alla bara kan följa med.

Ha en bra helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0