Händelserik vecka!

Sista veckan på semestern har varit super än sålänge! I måndags åkte vi med Eva och barnen till katthult och bullerbyn, jag som är ett stort fan av Astrids sagor (speciellt bullerbyn) tyckte att det va jättekul att se husen där allt spelades in!
 I tisdags gick vi upp redan kl 6.00 och åkte med Magnus och Felicia till Skara sommarland! Har aldrig varit där innan men vi kanske inte valde den bästa dagen att åka på för det va många fler än vi som ville bada den dagen. Va ganska långa köer till attraktionerna. men men ingen stress har ju semester :)
I går så gick jag och Linda ut till östanå och låg där på bryggan hela fm sedan kom Erik och hämtade mig med båten, lyxigt va :) På kvällen så vankades det räkfrossa! Det va jag, Linda, Ida, Frida, Maria och Annica! Vi satt och pratade men när trubaduren drog igång så satt vi mest och tittade på allt folk, faktiskt ganska roligt och undra om hon lyckades att dra med det där ragget hem ;)

Nu är Erik och spelar golf och jag tänkte sola lite men det är lite moln på himlen så får se om jag pallrar mig ut på trädgården? I eftermiddag tar vi bilen till Gbg och stannar där till söndag!

Ha det nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0